måndag 23 november 2020

Kors i taket - ett blogginlägg!

 2020, ett egendomligt år.

Jag vet, jag är nog inte ensam om att tycka det. Men för mig har det blivit extra mycket egendomligt.

En bergochdal-bana.

Trots corona har jag rest fem gånger mellan Nederländerna och Sverige. Jag har förlorat min mor, gift bort min dotter och fått en svärson, sett min äldste son emigrera till Sydamerika, börjat sälja ett hus och haft corona. Mild corona, lyckligtvis, men ändå inget att rekommendera. Ledvärk och denna trötthet, trötthet, trötthet...

När jag ska få tid och återhämta mig, vete gudarna...

Extremt högt vatten på svenska västkusten häromdagen. Här brukar båten ligga. Bryggan är helt under vatten 


Tog tåget och båten till Sverige. Läskigt tomma tyska perronger



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar