söndag 22 april 2007

En kristen i mittenfåran går och lägger sig...

Det har varit en ganska bra dag. Trots en gudstjänst med en ganska tråkig präst och med psalmer som var tråkiga. Kaffesugen hela predikan...

Jag hade hemläxa. Skriv en text på 300 ord (på holländska) och jämför avfallshanteringen i ditt land och Holland.
Avfallshanteringen!
Puu!

Det har ändå varit en ganska bra dag.
Ungarna har haft besök av kusinerna och de lekte hund hela dagen.

I ett email till mig skrevs det att jag hade hjälpt till att få en fördom hos brevskrivaren krossad. Brevskrivaren hade upptäckt att jag var djupt kristen... och kollade in Al Jazeera! Personen ifråga var imponerad!

Jag är glad om jag kan krossa en del fördomar om kristna.
Tack för mailet! My friend, you sort of made my day!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar