onsdag 16 juli 2008

Semesterböcker

Som vanligt är semesterkofferten välfylld med böcker.
Här ska läsas!

KEYES, MARIAN:
WATERMELON & ANYBODY OUT THERE
OLSSON, VIBEKE:

SKYMNINGENS NÅDATID
FALKENLAND, CHRISTINE:

TRASDOCKAN & ÖDE
WÄGNER, ELIN:

VÄCKARKLOCKA & PENNSKAFTET
LINDQVIST, INGA-LINA:

MIRAKELKUREN
LUNDH, MICHAEL
:

SVERIGES LIKAS LAG
ANDERSSON, MACKAN
:

JAKTEN PÅ DET FÖRSVUNNA SKRATTET & UR MÖRKRET

och så lite religiöst också:

BRIAN MCLAREN:
EVERYTHING MUST CHANGE
NT WRIGHT:
SIMPLY CHRISTIAN & SURPRISED BY HOPE
LAURA SWAN:
THE FORGOTTEN DESERT MOTHERS
JIM WALLIS:
SEVEN WAYS TO CHANGE THE WORLD

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med tid att läsa. Jag har också skaffat SURPRISED BY HOPE som jag tänker mig att försöka läsa. Sen rekommenderar jag verkligen The Shack som jag skrev om på min blogg!

    Tack för dina boktips!

    SvaraRadera