söndag 9 oktober 2011

Sluta söka på Kissies lår!

Ibland är det intressant att kolla på vad folk söker på för att hamna på min blogg.
Sedan en tid tillbaka dyker det upp en massa som har sökt på "Kissies lår" eller "lår som går ihop".

Jag blir galen!
Snälla sluta söka på Kissies lår! Det finns viktigare saker i livet än Kissies förbannade  lår! Man dör inte för att ens lår går ihop. Världen går inte under!

Jag är så trött på denna j-la Kissie, som tycks vara ett stort fejk hela hon. (Alexandra Nilsson däremot är vad jag vet en högt levande person som ägnar sig åt att retuschera sina bilder så att låren inte går ihop. För den som undrar vem Kissie är, alltså. Hon är frökens Nilssons blogg alter ego. Eller nåt sånt... Länkar inte, den uppmärksamheten är hon inte värd.)

Ps. Om ni undrar över min ilska.
Svärmor fick en hjärtattack i tisdags, trots att hon har väldigt bra kondition för sin ålder (74), inte röker, inte stressar något nämnvärt, inte äter fett, kort sagt sköter sig...

Livet får lite perspektiv när sådant här händer.

Så snälla, sluta söka i Google på Kissies lår och ägna dig åt att ta hand om dina nära och kära i stället. Rätt som det är har du dem inte hos dig längre.
Och då står du där med dina lår som inte går i hop.

Ja, och 14 år till salu är tusen miljoner gånger viktigare
än lår som inte går ihop

Om lår som inte går ihop och annat är orsaken till att folk som söker på Kissies lår hamnar på min blogg





1 kommentar: