torsdag 7 juli 2011

Bloggtorka

Igår ägnade ett holländskt nyhetsprogram nästan en tredjedel av sin sändning åt att kommentera att en holländsk turist hade hittats vid liv i spanska berg efter att ha varit försvunnen i tre veckor.
Visst är det fantastiskt att hon lever men att lägga mycket nyhetstid på det...
Nyhetstorka, alltså.

Och här är det bloggtorka. Jag längtar så vansinnigt efter att få sitta på altanen vid stugan i Bohuslän. Vill bara bort, bort... se något annat. En liten campingtrip till Skåne och Småland ska det bli också.

Men här...
Har ingen aning vad jag ska skriva om.
Jag vill inte skriva just nu. Jag vill läsa. Fast egentligen borde jag packa.

Ha en bra fortsättning på sommaren!

Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Åh jag börjar min semester idag i ett regnigt Ljungskile, men varmt...och förresten skall det bli bätre väder redan i morgon:-)

    Förstår om du längtar till en stuga på Bästkusten men jag själv kommer att åka 1v och vandra i Dalarnas fjäll, inte med tält utan från stuga med dagsturer. Menn...resten av semestern blir nog hav,sol och bad

    Ha det gott!!
    Monica

    SvaraRadera