tisdag 8 april 2008

APTITRETARE på skrivarbloggen...

... i alla fall hoppas jag att det ska ge så god eftersmak att ett visst intresse väcks.

Jag är nämligen så övertygad om att det ska bli något, och om inte någon nappar, så ger jag ut romanen själv. Men det lär dröja innan jag kommer så långt.
Först måste jag skriva färdigt.

Inledningen till den roman jag håller på med, ligger nu på min skrivarblogg.
Nyfiken!
Gå in och läs, och kommentera gärna.

-------------
Liten uppdatering:

Denna blogg har lyckats hamna på en något dubiös topplista: Bloggtips.se; Bloggar som ofta skriver om sex. I sällskap med Blogge Bloggelito, Isabella Lund, m fl.

Jaha.

Till råga på allt, så måste jag ju erkänna att ovannämna roman, som jag håller på och skriver, faktist handlar ganska mycket om just;
Sex...
Sex i dess bästa form och i dess allra, allra sämsta...
Från passionerad förälskelse till sexuella övergrepp mot barn...

----------

Post scriptum:
Har just läst färdigt Sex God, av Rob Bell.
Super!!
Ska läsa en gång till och recensera.

Hur många gånger har jag nämnt sex i detta inlägg? Hoppar kanske upp ett steg på Bloggtips´ lista....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar