tisdag 9 oktober 2007

Kommentarsregler

Lite regler för kommentarerna.

Hittills har jag inte sett mig nödsakad att ta bort någon annan kommentar än några som inte alls hållit sig till ämnet.

Men jag accepterar inte rasistiska uttalanden eller extremt oförskämda påhopp. Undvik svärord.
Och som sagt; håll er till ämnet. Vissa utsvävningar accepterar jag, det kan till och med vara ganska kul, men någonstans finns det en gräns, antar jag.
En del utsvävningar ger idéer till nya blogginlägg och det är ju också bra.
Ilska, frustration och debattiver är välkommet, men glöm inte bort att det är en människa bakom debattmotståndaren!
Lyssna på vad den andre vill säga! 
Tänk inte bara på vad du själv vill framföra!
Allt detta gäller mig också...

Anonyma kommentarer är helt okej, men jag kommer inte att kommentera dem.
Det räcker med en liten bokstav, eller annan signatur/påhittat namn, för att jag ska acceptera det.
Jag vill veta vem jag debatterar med, det kan vara lite svårt att hålla reda på Anonym A och B. Det är dumt att blanda ihop folk i onödan.

Och till sist, om det är något som du vill framföra till mig, men som av någon anledning är för privat och personligt för bloggen, maila:
monica.olskolk@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar