fredag 14 november 2008

ELEFANTKURVAN på Kapitel 1

Jag ljög så att jag trodde mig själv i förra inlägget.
Jag skulle inte lägga upp några skriva alster på Kapitel 1, sade jag.
(För den som inte vet vad Kapitel 1 är, läs här).

Men eftersom jag redan hade en del publicerat på min skrivarblogg så var det enkelt att lägga upp samma text på Kapitel 1.

Så nu är uppmaningen till mina bloggläsare; gå in och läs Elefantkurvan (hette på skrivarbloggen African Queen). Nya kapitel kommer att publiceras fortlöpande. För att gå in och kommentera måste man vara medlem, men det är en enkel process och man kan använda sig av en signatur.

Ju mer det blir läst, kommenterat och betygsätt, ju högre kommer man på topplistan.
Och går det riktigt bra hägrar förlagskontrakt med Piratförlaget.

Vad en del av er tyckte om Elefantkurvan när den fanns att läsa på skrivarbloggen, kan ni läsa här.

Till Elefantkurvan, KLICKA PÅ BILDEN!



1 kommentar:

  1. Så fort jag får lite tid ska jag med glädje både läsa och betygsätta!

    SvaraRadera