torsdag 5 juli 2007

Dagens Webb-TV och G som i Gud- Almedalen

Dagen och dess snaggade Webbredaktör Emanuel Karlsten gör reklam för sin Webb-TV. Bland annat kommer de att sända från G som i Gud, från Almedalen, nästa vecka.
Kul, tycker jag, som inte kan vara i Visby och själv ta del av allt som står på programmet. För jag antar att programpunkterna kommer att sändas.

Det första, måndag 9 juli, hade jag gärna velat se live. Och tro inte att jag i första hand skulle komma för att se Sten-Gunnar Hedin...

Är du i Visby, missa inte...

2 kommentarer:

  1. FA har alltid varit i tiden. FA har en Himlens förmåga inte att anpassa sig till tiden, behoven och nöden, men avpassa är en av deras nådegåvor! Jag gillar Emanuel & alla hans vänner som också är mina vänner. Några andra FA:are är Håkan Gniste i Uddevalla och Roger Larsson. Sköna redskap i Herrens vingård. //Dag

    SvaraRadera
  2. REKLAM: Den som tycker att Monica har skrivit veckans bästa blogginlägg kan rösta på henne här: http://nicaea.wordpress.com/2007/07/06/rosta-pa-blogg-grannar/

    SvaraRadera