torsdag 22 mars 2007

Vilken världsledare liknar du?

Ännu en sådan där fånig personlighetstest på nätet. Givetvis kan jag inte låta bli att testa mig själv. Två gånger till och med, jag ville bara inte tro det.
Enligt testet liknar min personlighet mest Hitler. Jag är paranoid och ser hot överallt.
Suck, ja...


Man kan också testa vilken klassisk film man liknar. Detta test gjorde jag också två gånger. Samma resultat. Jag liknar Wuthering Heights. Dramatisk och romantisk tycks jag vara.

Vad ska jag säga? Laurence Olivier var i alla fall en stilig man...
Det kan man ju inte säga om Hitler, och aldrig i livet skulle jag publicera en bild av honom på min blogg.

2 kommentarer:

  1. Hej Monica!

    Nu finns en förklaring på solstolarna på min blogg. :-)

    SvaraRadera
  2. Jag blev Gandhi varje gång jag testade...

    SvaraRadera